לייעוץ ללא התחייבות

077-231-3281

משרדנו מתמחה בהסדר חובות מעל 40,000 ש"ח. נשמח לעמוד לשירותכם במקרים של חובות בסכום זה ומעלה

איך לצאת לדרך חדשה ולהשתקם כלכלית?

איך לצאת לדרך חדשה ולהשתקם כלכלית?

ניהול כלכלת בית או כלכלת עסק יכול להיות דבר לא פשוט. כאשר אנחנו ילדים אף אחד לא באמת מכין או מלמד אותנו איך נכון להתנהג כלכלית. מבוגרים רבים ומשפחות רבות מגיעים למצב של פשיטת רגל או חוסר הכנסה וחובות כבדים. גם כאשר המצב הכלכלי שלנו לא טוב, חשוב שנדע שעדיין יש תקווה ואנחנו יכולים לצאת לדרך חדשה. בשביל להשתקם מבחינה כלכלית אנחנו קודם כל חייבים לעשות סדר בהכנסות ובהוצאות שלנו ולעשות לעצמנו סדר עדיפויות – על מה אנחנו יכולים לוותר ולא להוציא ועל מה אנחנו חייבים כן להוציא כסף (אוכל, דיור, חינוך לילדים).

כיצד ניתן להשתקם כלכלית?

אחד הדרים לשיקום כלכלי הוא בעזרת יועץ מומחה לכלכלת המשפחה, כי כך נוכל ליהנות מחיי רווחה טובים יותר ואיכות חיים גבוה יותר. השיקום הכלכלי שלנו יוכל לאפשר לנו לשפר את הדיור שלנו ואת כל המדדים השונים בחיים שלנו. אף אחד לא אוהב להיות חייב הרבה כסף או להיות במצב כלכלי לא טוב. השאלה היא איך אנחנו יכולים להשתקם מבחינה כלכלית? אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו יכולים לעשות בשביל השיקום הכלכלי שלנו הוא להגיע להסדר החזרת חובות עם הבנקים ועם הנושים השונים שלנו.

מה זה בעצם שיקום כלכלי?

שיקום כלכלי הוא מצב בו אנחנו יכולים להחזיר את החובות שלנו ולהתחיל לצבור רווחים בבנק. כאשר ישנם  חובות לנושים שונים – חשוב לא לקחת הלוואות בשביל להחזיר את החוב. לקיחת הלוואות בשביל החזר חובות, תכניס אותנו לסחרור כלכלי בו לעולם לא נצא מהמצב בו אנחנו חייבים כסף ותמיד נצטרך לקחת הלוואה בשביל לכסות על חוב קיים. בשביל להשתקם כלכלית אנחנו חייבים להחליט באיזה הוצאות אנחנו יכולים לחסוך ועל מה אנחנו יכולים לוותר.

איך הכרזה על פשיטת רגל יכולה לסייע לנו להשתקם מבחינה כלכלית?

פעולה נוספת שיכולה לסייע מאוד להשתקם מבחינה כלכלית היא להכריז על עצמנו כפושטי רגל בבית המשפט. הליך הכרזה על פשיטת רגל הוא הליך משפטי. הליך זה יכול לאפשר לנו להגיע למחיקת חובות או למצב בו יש לנו הסדרים נוחים יותר להחזרת החובות לנושים שלנו. הכרזה על פשיטת רגל יכולה לסייע להתחיל מחדש ולהגיע למצב בו מתחילים מאפס – בלי רווחים אמנם או הון עצמי אבל גם בלי חובות.

בשביל להתחיל מחדש ולצאת ממצב של פלונטר כלכלי של חובות רבים חשוב להתייעץ עם מומחה כלכלי. איש מקצוע כמו יועץ פיננסי או עורך דין כלכלי יוכלו לסייע לנו להבין מהם הזכויות שלנו מבחינה חוקית (למשל הקלות מס או הנחות בארנונה או בתשלום על חינוך לילדים בגיל הרך) ואיזה חובות יש לנו מבחינה חוקית של החזר החובות שלנו. 

המאמר בשיתוף https://inquiry.co.il

Picture of עו״ד יוסף אוזנה
עו״ד יוסף אוזנה

משרדנו מתמחה בתחום ההוצאה לפועל, חדלות פירעון, פשיטת רגל ועוד. למשרד סניפים בירושלים ובבית שמש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

השאירו פרטים עכשיו ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי ליעוץ ראשוני
עו״ד יוסף אוזנה
לקבלת ייעוץ משפטי
השאירו פרטים עכשיו!
שתפו בקליק
עוד באותו נושא
עו״ד יוסף אוזנה

מתמודדים עם חובות של 40,000 ש"ח ומעלה?

עזרתי כבר למאות לקוחות שהסתבכו עם חובות.
מזמין גם אתכם לפתוח דף חדש.

חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ
ללא התחייבות
077-231-3281