לייעוץ ללא התחייבות

077-231-3281

משרדנו מתמחה בהסדר חובות מעל 40,000 ש"ח. נשמח לעמוד לשירותכם במקרים של חובות בסכום זה ומעלה

סיבות לפשיטת רגל ואיך להמנע מזה

סיבות לפשיטת רגל

הרבה אנשים לא שמים לב לחוב שלהם, גם בגלל שהם לא יודעים איך להתמודד איתו וגם בגלל שפשוט לא אכפת להם. זו טעות ענקית, והאמת העצובה היא שמיליוני אנשים בסופו של דבר פושטים רגל מדי שנה.

המאמר נכתב על ידי https://smartcapital.co.il/

מה זה פשיטת רגל ומה זה הסדר חובות?

כאשר אדם אינו מסוגל לפרוע את חובותיו, רשאים הנושים להגיש בקשה לפשיטת רגל לבית המשפט. המשמעות היא שהם לא יכולים להחזיר את חובותיהם והם רוצים להגיש בקשה לפשיטת רגל. הסדר חוב הוא כאשר החייב והנושה מנהלים משא ומתן על הסכם להסדר חלק מחובותיהם או כולם ולהימנע מהגשת בקשה לפשיטת רגל.

אז איך להימנע מפשיטת רגל?

אם אתה רוצה להימנע מפשיטת רגל, יש מספר סימני אזהרה שניתן לשים לב אליהם לפני שכבר מגיעים לפשיטת רגל:.

להלן כמה סימני אזהרה שעשויים להצביע על כך שהחברה שלך בדרך לפשיטת רגל:

– ירידה פתאומית במכירות

– אובדן עובדי מפתח

– תביעות יקרות או חקירות אכיפת חוק

ישנן דרכים רבות ושונות להימנע מפשיטת רגל, אך אחד הדברים החשובים ביותר הוא לא לקבל הלוואות או אשראי מבנקים או מוסדות פיננסיים אחרים. הסיבה לכך היא שהמוסדות הללו מחמירים מאוד בתהליכי ההלוואות שלהם ולא תוכל להחזיר את ההלוואה. לכן, הדרך הטובה ביותר להימנע מפשיטת רגל היא לא לקחת הלוואות כלל.

סיבות לפשיטת רגל

חברה פושטת רגל כאשר היא לא יכולה לפרוע את חובה. היא גם עשויה להיות חדל פירעון אם נכסיה אינם שווים מספיק כדי לכסות את התחייבויותיה. במקרים בהם לחברה יש נכסים לא נזילים או שיש לה התחייבויות העולות על נכסיה, זה ככה.

נזילות היא סכום הכסף שזמין לעמידה בהתחייבויות פיננסיות כאשר הן מגיעות לפירעון. אם אדם או חברה אינם מסוגלים להמיר במהירות נכסים למזומן, סביר להניח שהם לא יוכלו לשלם את חובותיהם במלואם.

ישנם סוגים רבים ושונים של דוחות כספיים שיכולים לספק תובנות לגבי הכספים של החברה שלך. כל שלושת הסוגים העיקריים של הדוחות, שהם המאזן, דו”ח רווח והפסד והצהרת הון.

חשיבות של התנהלות כלכלית

ניהול פיננסי הוא היבט קריטי להצלחה עסקית, אך הוא גם מורכב. לדוגמה, ישנם סוגים שונים של דוחות כספיים שיכולים לספק תובנות שונות לגבי הכספים של החברה שלך.

איך להתנהל פיננסית בצורה טובה?

עצמאות כלכלית היא יעד שהרבה אנשים חולקים. למרות שאולי לא תוכל להשיג זאת בן לילה, ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כעת כדי להפוך את העתיד הפיננסי שלך לבהיר יותר. להלן כמה טיפים כיצד להפוך כלכליים בריאים.

על מנת לחיות חיים בריאים מבחינה כלכלית, חשוב שתהיה שליטה טובה על הכספים. חשוב להחזיק תקציב ולהתמיד בו. כמו כן, עליך לוודא שאתה מודע לכל ההוצאות הגדולות שצפויות בשנה הבאה, או לשים קצת כסף בצד.

Picture of עו״ד יוסף אוזנה
עו״ד יוסף אוזנה

משרדנו מתמחה בתחום ההוצאה לפועל, חדלות פירעון, פשיטת רגל ועוד. למשרד סניפים בירושלים ובבית שמש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

השאירו פרטים עכשיו ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי ליעוץ ראשוני
עו״ד יוסף אוזנה
לקבלת ייעוץ משפטי
השאירו פרטים עכשיו!
שתפו בקליק
עוד באותו נושא
עו״ד יוסף אוזנה

מתמודדים עם חובות של 40,000 ש"ח ומעלה?

עזרתי כבר למאות לקוחות שהסתבכו עם חובות.
מזמין גם אתכם לפתוח דף חדש.

חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ
ללא התחייבות
077-231-3281