לייעוץ ללא התחייבות

077-231-3281

משרדנו מתמחה בהסדר חובות מעל 40,000 ש"ח. נשמח לעמוד לשירותכם במקרים של חובות בסכום זה ומעלה

כל אדם שנקלע לחובות עד למצב בו נפתח נגדו הליך של הוצאה לפועל, יכול לפתוח דף חדש על ידי שיגיע להסדר חוב. באמצעות ייצוג משפטי איכותי ניתן להגיע להסדר חוב איכותי תוך מינימום פגיעה בזכויותיו של החייב.

רוב רובם של החייבים מנסים עד כמה שאפשר להימנע מהליכים של הוצאה לפועל. הם משתדלים לעמוד בתשלומי החובות ואף מנסים להגיע להסדר חובות מול הנושים באופן ישיר. אך בכל זאת יש מקרים אשר בהם הצטברו מספר חובות או שהחוב גדול מידי ובלתי אפשרי לשלם אותו עם ההכנסה הקיימת.

המקרים הללו עוברים לטיפולם של בתי המשפט או באופן ישיר לידי ההוצאה לפועל. משם זה ממשיך להליכי גבייה בהוצאה לפועל.

כאשר נפתח התיק בהוצאה לפועל, חשוב שהחייב יהיה מיוצג ע"י עורך דין להסדר חובות. ללא עזרתו המקצועית של עורך הדין, קשה מאוד להשיג הסדר חוב טוב בהתחשב בנסיבות הספציפיות.

>> מה זה הסדר חובות? כל מה שרציתם לדעת ב5 דקות קריאה

הימנעו מלהגיע להוצאה לפועל

מומלץ מאוד להימנע עד כמה שרק אפשר מלהגיע להליכים בהוצאה לפועל. היות וחייב שימצא את עצמו בהליך כזה כאשר נפתח נגדו הליך הוצאה לפועל, עשוי למצוא את עצמו מתמודד מול אמצעים נוקשים מאוד אשר כל מטרתם היא הפעלת לחץ על החייב לתשלום חובותיו.

למעשה סמכויות רבות נתונות ללשכת ההוצאה לפועל ובכוחה אף להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ נגד החייב. הלשכה אף יכולה להטיל סנקציות והגבלות על חשבון הבנק של החייב, על הנכסים שלו, על הרכב, להוציא הגבלה על רישיון הנהיגה והוא אף רשאי להטיל צווי מאסר.

>> מהו חשבון מוגבל ואיך מתמודדים מולו?

צריך לזכור גם כי מהזמן שפותחים את  התיק אז מתווספות ריביות חדשות על קרן החוב, כך שהחייב עשוי למצוא את עצמו באיבוד שליטה טוטלי.

זו הסיבה שמומלץ כל כך להיעזר בשירות של עורך דין המכיר לעומק את כל התהליכים של ההוצאה לפועל והוא אף בקי בכל שאר ההליכים המרכיבים את העניין.

הסדר חובות בהוצאה לפועל באמצעות ייצוג משפטי

הסדר חוב בהוצאה לפועל

למעשה כאשר החייב פונה לקבל ייצוג משפטי מגורמים מקצועיים הוא יוכל להימנע מתשלומי ריביות מיותרים, ייחסכו ממנו הליכים מבצעיים קשים והוא יוכל להגיע להסדר חוב המקסימלי. זה בדיוק הדבר שאנחנו מציעים. עריכת הסדרי חוב שמותאמים למצבו של החייב ומאפשרים לו את ביצוע תשלומי החוב בתנאים המתאימים לו תוך שהוא נהנה מהאפשרות לשיקום החיים.

מהי רפורמה בפשיטת רגל?

הרפורמה בהליך פשיטת הרגל החלה בשנת 2019. ההליך מכונה כיום – הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. רבים טועים וסבורים כי בעקבות הרפורמה אי אפשר לקיים הסדרים ב-הוצאה לפועל. אבל הדבר אינו כך. למעשה כל אדם שנמצא בהליכים של הוצאה לפועל, יכול וגם זכאי להגיע להסדרים בהוצאה לפועל.

מהם השלבים בעת עריכת הסדר בהוצאה לפועל?

על מנת להגיע למצב של הסדר באופן הטוב ביותר, מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתחום של הוצאה לפועל. עורך הדין אמור לבצע בדיקה מאוד מקיפה של תיק ההוצאה לפועל כשזה כולל את סכום החוב, את מהות החובות, את זהות הנושים וכל מה שקשור לנושא. הוא יעריך מהם התנאים הטובים ביותר לצורך גיבוש הסדר מתאים.

בשלב הזה אשר בו כבר נפתח ההליך של הוצאה לפועל, עומדות בפני החייב מספר אפשרויות.

הסדר חוב ישיר אל מול הנושה – החייב יכול להגיע להסדר ישיר מול הנושה באמצעות ייצוג של עורך דין, לא במסגרת של הוצאה לפועל. עורך הדין של החייב אמור לפנות אל עורך הדין של בעל החוב ולנסות להגיע יחד אתו להסדר חוב בו יוכל החייב לעמוד ושיהיה מוסכם גם על החייב.

הסדר מהסוג הזה הינו משמעותי מאוד לזהותו של החייב, היות והדבר אמור להשפיע על הגמישות של גיבוש החוב מול בעל החוב. גם עסקים או פרטיים יהיו על פי רוב גמישים יותר ביחס לבנקים, למוסדות פיננסיים שונים או לחברות אשראי, בכל מה שקשור להסדר חובות.

חשוב לציין כי האפשרות של הסדרי חוב היא רלוונטית בכל שלב. כלומר בין אם כבר נפתח תיק הוצאה לפועל ובין אם לא.

צו התשלומים בהליך מסודר של הוצאה לפועל – קיימת אפשרות נוספת שמסייעת לחייב להגיע להסדר בהוצאה לפועל. זאת, כאשר עורך הדין המייצג את החייב מגיש בקשה לצו תשלומים בתיק ההוצאה פועל. המייצג אמור להציג לרשם את הנימוקים שמצדיקים את צו התשלומים.

נדרש יהיה מהחייב להציג באמצעות עו"ד את החובות השוטפים, את החשבונות השוטפים כמו תשלומי שכר דירה, חשבונות מים, גז, חשמל, תקשורת וכן הלאה. הוא גם צריך להציג את חשבונות הבנק תוך פירוט של השכר שלו.

לאחר שעו"ד מציג את כל הנתונים, לצד תצהיר חתום של החייב, תהיה אפשרות לעו"ד להוביל לתת צו תשלומים עבור בעל החוב, על מנת שהוא יוכל לשלם את חובותיו בתשלומים של מאות שקלים בכל חודש עד להחזר מלא של החובות כולם.

יש לציין כי כל הליך של הסדר חוב חיצוני או צו תשלומים יובילו להקפאת ההליכים שכבר ננקטו נגד החייב, כמו עיקולים, צו יציאה מהארץ וכו'. הוא יוכל לשוב לשגרת החיים הרגילה ללא כל הגבלות או עיקולים.

הליך פשיטת רגל וחדלות פירעון – כאשר נראה כי החייב אינו יכול לעמוד בהחזרים החודשיים שהוסכם בין הצדדים, בהליכים של הסדר חוב, ידונו עמו על האפשרות של הליך חדלות פירעון שזה למעשה הליך פשיטת רגל. במקרים כאלו יהיה זה המוצא האחרון עבור החייב שיאפשר לו לחזור לחיים בסיום ההליך של פשיטת רגל וקבלת הפטר.

>> צו הפטר – מהו ולמי הוא טוב?

אז ברור שאם מצבו הכלכלי של החייב מאפשר את ההליכים של הסדר חוב, לפני שזה יגיע להוצאה לפועל, זה יהיה עדיף עבורו, כאשר עורך הדין יפנה אל הנושים כדי להגיע עמם לפשרה. אך גם אם כבר החלו ההליכים של הוצאה לפועל, יוכל עורך דין לסייע ולהוביל למהלכים הטובים ביותר שיסייעו לחייב לחזור לחיים חדשים.

נקלעתם לחובות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באחת מן הדרכים המופיעות באתר ונשמח לעמוד לשירותכם!

עו״ד יוסף אוזנה

עו״ד יוסף אוזנה

משרדנו מתמחה בתחום ההוצאה לפועל, חדלות פירעון, פשיטת רגל ועוד. למשרד סניפים בירושלים ובבית שמש.

עו״ד יוסף אוזנה
לקבלת ייעוץ משפטי
השאירו פרטים עכשיו!
שתפו בקליק

באותו נושא:

חישוב זכאות עבור הסדר חובות

עו״ד הסדר חובות יוסף אוזנה
אתם עם חובות? עיקולים? הגבלות?
לפניכם כלי ממוחשב לבדיקת הרלוונטיות וההתאמה לכניסה להליך הפטר מחובות.
ענו על השאלות ותקבלו תשובה מותאמת אליכם.
מלאו את הפרטים הבאים על מנת שנוכל להתאים עבורך את המסלולים הרלוונטים למחיקת חובות בזמן ובדרך הקצרה ביותר
עו״ד יוסף אוזנה

מתמודדים עם חובות של 40,000 ש"ח ומעלה?

עזרתי כבר למאות לקוחות שהסתבכו עם חובות.
מזמין גם אתכם לפתוח דף חדש.

חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ
ללא התחייבות
077-231-3281