לייעוץ ללא התחייבות

077-231-3281

משרדנו מתמחה בהסדר חובות מעל 40,000 ש"ח. נשמח לעמוד לשירותכם במקרים של חובות בסכום זה ומעלה

3 סיבות שחברות מגיעות לפשיטת רגל

סיבות שחברות מגיעות לפשיטת רגל

חברות רבות וכך גם עסקים רבים יוצאים לדרך במלוא העוצמה וגם עם המון אופטימיות כאשר הם חולמים לכבוש את השוק ולגרוף מיליונים. בפועל, רבים מהם מגלים שזה לא באמת עובד כך וכדי להרוויח הם נאלצים לעבוד קשה ולהזיע הרבה, ובמקרים רבים, גם אחר כך הם עדיין לא רואים את ההכנסות הרבות עליהם הם חלמו. 

קורה פעמים רבות שעסקים מגיעים למצבים של פשיטת רגל (או חדלות פירעון) כאשר הם לא מבינים למה זה באמת קרה להם. אז אנחנו כאן עם שלוש סיבות שגורמות פעמים רבות למצבים כאלה של פשיטת רגל כאשר החברה למעשה אכן לא מסוגלת להתמודד עם ההוצאות הרבות מול ההכנסות שלא מצליחות לכסות את העלויות הגבוהות.

הסיבות הנפוצות שמובילות חברות לפשיטת רגל

כדי שלא תמצאו את עצמכם במסלול כזה שמוביל לריסוק עצמי של העסק, חשוב שתלמדו איך להימנע מפשיטת רגל וכיצד להתגבר על המשברים.
הנה שלוש סיבות נפוצות לפשיטת רגל של חברות:

  1. תכנון פיננסי שגוי

כמה פשוט, ככה מורכב. כל עסק וכל חברה חייבים להיות מתוכננים היטב מבחינה פיננסית על מנת להבטיח כי אכן יש כאן רווח מול הפסד והכנסות מול הוצאות ברמה כזו שמובילה לרווחים. התכנון הפיננסי הוא לא תמיד כל כך קל לביצוע כי פעמים רבות יש הוצאות שלא בדיוק נחשבות וכך גם הכנסות שאולי לא רשמתם אותם והחישוב נעשה מורכב ומסובך.

אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם תכנון מדויק ושקול, בקשו מרואה חשבון מוסמך שינהל עבורכם את העניין הכספי. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים במסלול הנכון. 

  1. הוצאות גבוהות

כל עסק וכל חברה חייבים להוציא הרבה מאוד כספים על מנת להתבסס בשוק ולקבל את המקום הנכון שלהם. מדובר בעיקר בשיווק נכון של העסק שזה מה שיביא אותו למקום רווחי. אם אנחנו מדברים על שיווק, הרי שבניגוד לעבר, יש לנו היום הרבה כלים שאמורים לסייע לנו לשווק את העסק שלנו כאשר בין היתר יש את הקידום האורגני של אתר האינטרנט של החברה. זה למעשה נחשב היום הכלי הכי רווחי שמשאיר את האתר במקומות טובים בדירוגים של מנועי החיפוש וכך הלוקחות מוצאים אותנו.

כל הנושא הזה של קידום אורגני הכולל קניית קישורים, העלאת תכנים בשוטף, תשלום למפתחים (ועוד!), עולים הרבה כסף. אז נכון שעם הזמן הם יוכיחו את עצמם אך יש בהחלט לשקול את העלויות שלהם בתוך כל שאר ההוצאות ולוודא שהכל מסתדר בהתאם לתקציב.

  1. מיקוד לא נכון לקהל היעד 

כל עסק אמור לפנות אל קהל יעד שיתאים לו ויוביל להיענות נלהבת ורווחים נאים. פילוח לא נכון ופנייה אל קהלי יעד לא רלוונטיים מבזבזים משאבים רבים ומיותרים עבור העסק. חשוב למקד נכון את השיווק ולהיעזר לשם כך באנשי מקצוע כדי להשיג את מלוא הפוטנציאל והרווחים מול הלקוחות שאכן זקוקים לשירות שלכם.

ייעוץ-מקצועי-מעורך-דין-יוסף-אוזנה

אם נכנסתם לחובות ולמצב של פשיטת רגל, עורך דין הוצאה לפועל מומחה יכול לעזור לכם באינספור דרכים! צרו קשר עוד היום עם משרדנו ונשמח לעמוד לרשותכם!

עו״ד יוסף אוזנה
עו״ד יוסף אוזנה

משרדנו מתמחה בתחום ההוצאה לפועל, חדלות פירעון, פשיטת רגל ועוד. למשרד סניפים בירושלים ובבית שמש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

השאירו פרטים עכשיו ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי ליעוץ ראשוני
עו״ד יוסף אוזנה
לקבלת ייעוץ משפטי
השאירו פרטים עכשיו!
שתפו בקליק
עוד באותו נושא
עו״ד יוסף אוזנה

מתמודדים עם חובות של 40,000 ש"ח ומעלה?

עזרתי כבר למאות לקוחות שהסתבכו עם חובות.
מזמין גם אתכם לפתוח דף חדש.

חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ
ללא התחייבות
077-231-3281