לייעוץ ללא התחייבות

077-231-3281

משרדנו מתמחה בהסדר חובות מעל 40,000 ש"ח. נשמח לעמוד לשירותכם במקרים של חובות בסכום זה ומעלה

7 דרכים לגיוס לקוחות לעורך דין

גיוס לקוחות לעורך דין

בעידן הדיגיטלי נדמה כי התחרות בתחום המשפטי גוברת. במציאות זו נדרשים עורכי הדין למצוא שלל דרכים יצירתיות כדי להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים. כדי שתוכלו לעלות על המגרש עם הכלים הטובים ביותר, הנה שבע דרכים בהן תוכלו להרחיב גם את מעגל הלקוחות שלכם.

פרסום ברשתות החברתיות

נדמה שאין צורך להציג את הרשתות החברתיות. הן הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו בשנים האחרונות, ובוודאי בכל הקשור לקידום עסקים ולהגברת החשיפה. זוהי פלטפורמה חשובה גם עבור עורכי ועורכות הדין, וכדאי להפגין נוכחות רבה יותר ברשתות כמו פייסבוק או לינקדאין, לדוגמה. באמצעות פלטפורמות אלה ניתן לשתף תוכן ומידע חיוני, אשר יעניק ערך רב לקהל הלקוחות הרלוונטי, ויגדיל את החשיפה. יש משהו מאוד אישי ברשתות החברתיות וזה תורם רבות לאמינות המשרד, לדוגמה, כשלקוחות שעזרתי להם בתהליך מחיקת חובות מתייגים אותי בפייסבוק ומשתפים את החוויה שלהם, זה עוזר לי להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים ויוצר אמון ראשוני, שהוא דבר חשוב מאוד.

קידום אתרים (SEO)

בהנחה שיש לכם אתר אינטרנט, הגיע הזמן לתת לו דחיפה קטנה ולהבטיח כי יופיע בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. תהליך זה של קידום אתרים לעורכי דין הוא תהליך קריטי המורכב משורה של פעולות, לרבות שימוש במילות מפתח רלוונטיות, יצירת תוכן איכותי ואף בניית פרופיל קישורים חזק. הצלחתו של התהליך תבטיח אתר פעיל עם תנועה ערה, אשר יופיע בראש תוצאות החיפוש בקרב גולשים אשר זקוקים לשירותים המשפטיים שאתם מציעים. בשביל להדגים את היתרונות של קידום אתרים, חפשו בגוגל הסדר חובות, ותראו מי מופיע במקום הראשון! זה הערך, להיות שם כשאנשים מחפשים את השירות שאתה נותן.

ניהול בלוג משפטי

אם הזכרנו את אתר האינטרנט, אחד הצעדים החשובים בתהליך זה של הגברת הנוכחות ברשת הוא הבלוג המקצועי. באמצעות הבלוג תוכלו להנגיש מידע רב, ולחזק את מעמדכם כמומחים. יתרה מכך, את הבלוג המשפטי ניתן לקדם באמצעות רשתות חברתיות וקידום אתרים, באמצעות הכלים שהזכרנו קודם.

שותפויות ורשתות מקצועיות

עורכות ועורכי הדין יכולים להרחיב את מעגלי ההשפעה שלהם, וזאת באמצעות יצירת שותפויות עם אנשי מקצוע מתחומים אחרים. בין השאר ניתן להציע שיתופי פעולה עם רואי חשבון או יועצי נדל"ן, וכך לסייע אלה לאלה בקידום השירותים הקיימים ובהגדלת היקף הפניות.

פרסום ממומן

בנוסף לתוכן האורגני ברשתות, באתר ובבלוג, כדאי להשתמש גם בכלים השונים המוצעים על ידי גוגל, פייסבוק ושירותים הממוקדים בשיווק באמצעות הדואר האלקטרוני. קמפיינים ממוקדים, אשר פונים לקהל היעד ומזהים את הצרכים והבעיות שלהם. אלו קמפיינים שיכולים להניב תוצאות משמעותיות ולתרום להרחבת הפעילות בכלל. רק קחו בחשבון שבתחום שלנו כעורכי דין, העלויות כאן ככל הנראה יהיו גבוהות מאוד לקליק.

הרצאות וסדנאות

אנשים רבים מחפשים ללמוד ולהבין לעומק במגוון נושאים משפטיים. עורכי דין המקיימים הרצאות וסדנאות בנושאים אלה, יכולים למעשה להציג את עצמם כמומחים בתחום. זוהי הזדמנות של ממש למצב עצמם כאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, תוך יצירת קשרים אישיים עם אנשים אשר עשויים להפוך בהמשך גם ללקוחות משלמים.

משובים, המלצות ופרסום מפה לאוזן

גם היום, ואולי אף יותר מתמיד, ישנה חשיבות רבה לקבלת חוות דעת מהלקוחות הקיימים. זהו כלי שיווקי חזק, שכן במקרים רבים עשויים הלקוחות הפוטנציאליים לחפש המלצות וביקורות, והפידבקים החיוביים הם בגדר הוכחה חברתית חשובה. אם כן, מומלץ לעורכי הדין לפנות ללקוחות, לעודד אותם להשאיר משובים ולבקש מהם כי ימליצו על השירותים שלהם גם לאנשים אחרים.

סיכום

כל אחת מהדרכים הללו יכולה להיות נהדרת, והשילוב בין מספר דרכים הוא קריטי. מומלץ לקחת זאת בחשבון בעת תכנון האסטרטגיה השיווקית שלכם, ובהתאם למטרות שהגדרתם. החיבור בין פעולות המתבצעות אונליין לבין פעולות המתבצעות בשטח, הוא חיבור שתורם לאין שיעור ליכולת שלכם להרחיב את מעגל הלקוחות, ולעשות זאת באופן יעיל וממוקד.

שיהיה בהצלחה!

Picture of עו״ד יוסף אוזנה
עו״ד יוסף אוזנה

משרדנו מתמחה בתחום ההוצאה לפועל, חדלות פירעון, פשיטת רגל ועוד. למשרד סניפים בירושלים ובבית שמש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

השאירו פרטים עכשיו ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי ליעוץ ראשוני
עו״ד יוסף אוזנה
לקבלת ייעוץ משפטי
השאירו פרטים עכשיו!
שתפו בקליק
עוד באותו נושא
עו״ד יוסף אוזנה

מתמודדים עם חובות של 40,000 ש"ח ומעלה?

עזרתי כבר למאות לקוחות שהסתבכו עם חובות.
מזמין גם אתכם לפתוח דף חדש.

חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ
ללא התחייבות
077-231-3281